În ultima perioadă, vara nu mai este un prilej bun de a achiziționa cât mai multe articole vestimentare, ci, mai mult, pentru a călători în cât mai multe locații, fără prea multe haine în bagaje.

Asta arată un studiu realizat de Champaigns, agenție de performance marketing dedicată magazinelor online de fashion și lifestyle. Conform studiului, vânzările pe nișa de fashion & lifestyle scad cu aproximativ 25-30%, în favoarea cheltuielilor pentru călătorii, scrie Forbes.ro.

Magazinele online au găsit o soluție pentru acest fenomen: prețurile au fost diminuate semnificativ încă din primele zile ale verii, au fost introduse noi produse și promoții, fapt care a crescut vânzările din această vară cu aproximativ 50% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Pentru a face față acestei perioade în care entuziasmul pentru zona de fashion este diminuat, magazinele online ar trebui să se asigure că propun campanii de reduceri care să atragă interesul consumatorilor. Campaniile pe Facebook sunt cele mai eficiente în această perioadă, pentru că ajung mult mai ușor la utilizatori.

În plus, costul pe conversie este mai mic. Și Instagram devine un canal bun pentru fashion, atingând pragul de un milion de utilizatori în România, care sunt tot mai activi. Am început să testăm funcția de Tag Product, care generează din ce în ce mai mult trafic, Adelina Oprea, fondator Champaigns.

Autor

Ramona este redactor și surprinde partea nevăzută a României, o parte frumoasă care crește odată cu poveștile pe care le transmite.

Write A Comment