Pentru clienții care aleg să își caute produsele favorite în magazinele fizice și nu în online, echipa Syscom Digital a creat un raft interactiv, care îmbină tehnologia cu shopping-ul tradițional.

Cum funcționează?

În momentul în care pui mâna pe raft pur și simplu, sau atingi prototipul, pe display se afișează video-ul produsului, toată gama de produse, catalogul de produse, prețuri și detaliile produslui (ce conține acesta), explică Ana-Maria Marin, account manager la Syscom Digital.

Cine sunt inventatorii?

Syscom Digital este unul dintre liderii industriei de marketing, activând încă din anul 2009 și derulând proiecte cu mari companii, printre care amintim Coca-Cola, Danone, LG Electronics, L’Oreal, Help Net, Nestle, Sephora, Timisoreana, Unilever și Ursus.

„Sora geamănă” a raftului inteligent – vitrina digitală

Raftul digital nu este, însă, unicul produs care schimbă principiile magazinelor tradiționale. Vitrinele moderne, care funcționează chiar și atunci când magazinele sunt închise, au fost dezvoltate de Institutul de Tehnologie din Massachusetts și le oferă clienților posibilitatea ca, printr-o atingere a vitrinei cu degetele, aceștia să poată viziona toate detaliile despre produsul selectat.

Autor

Ramona este redactor și surprinde partea nevăzută a României, o parte frumoasă care crește odată cu poveștile pe care le transmite.

Write A Comment