Online

Merg la shopping! Pe Instagram. Platforma introduce o nouă caracteristică

Caracteristica apare la „Setări”, din cadrul aplicației, cu opțiunea de a adăuga informațiile cardului de credit/debit al utilizatorului

Instagram își surprinde utilizatorii cu o nouă caracteristică: plățile în aplicație. Companiile își vor putea vinde atât produsele, cât și serviciile prin intermediul platformei de socializare, deocamdată valabilă doar pentru unii utilizatori.

Cum funcționează?

Datele cardului de credit/debit, respectiv PIN-ul acestuia vor fi introduse în aplicație, iar după configurare, utilizatorii vor putea cumpăra direct de pe Instagram.

Reprezentanții Instagram au confirmat pentru The Verge că vor fi disponibile și serviciile unui număr limitat de companii, însă. Cert este că în momentul de față, prin parteneriatul încheiat între aplicația Resy (special creată și dezvoltată pentru rezervări la restaurante) și Instagram, se pot efectua rezervări. În planurile de viitor ale Instagram se găsesc și alte opțiuni, precum cea a achiziționării biletelor la cinema. Practic, nu-i așa?

Aceste inițiative ale platformei își au originile încă din martie 2017, dar momentul lansării a fost amânat până acum, pentru o perioadă de testare și validare a noii caracteristici.

Caracteristica apare la „Setări”, din cadrul aplicației, cu opțiunea de a adăuga informațiile cardului de credit/debit al utilizatorului – și vor putea efectua plăți, fără a părăsi platforma. Momentan, această opțiune este valabilă doar pentru unii utilizatori din Statele Unite ale Americii și Regatul Unit al Marii Britanii, cu posibilitatea că va fi implementată la nivel global.

Pentru că antreprenoriatul este principalul vector al progresului unei comunități. Pasionată de noile invenții, soluții și de potențialul extraordinar al românilor.