În perioada 1 ianuarie – 31 mai 2018, cota celor 10 site-uri cu cele mai mari venituri din publicitate a ajuns la 48,8% din totalul investițiilor în reclamele online, conform monotorizărilor BRAT.

Ce este BRAT?

BRAT este o organizație non-profit a industriei de media și publicitate. Membrii acestei organizații sunt edituri de presa scrisă și online, agenții, regii și clienți de publicitate, difuzori de presă, companii ce dețin stații radio, companii de outdoor și alți terți interesați.

*BRAT are ca scop sprijinirea industriei de media și publicitate prin stabilirea unor metode și standarde comune privind modul de măsurare a audienței și profitului presei scrise și online și monotorizarea investițiilor în publicitate.

Bugetul total al celor 10 site-uri

Studiul realizat de BRAT, Monotorizarea Investițiilor în Publicitate pentru Online (MIPO), arată că primele 10 site-uri au vândut în primele cinci luni ale acestui an, publicitate în valoare brută de 23,1 milioane de euro, ceea ce reprezintă 48,8% din bugetul total de publicitate online.

Cele 10 site-uri au ajuns la un număr de 1,57 miliarde de afișări, reprezentând 48,9% din totalul afișărilor.

Top 10 site-uri cu cele mai mari bugete de publicitate

În topul site-urilor cu cele mai mari bugete de publicitate atrase de la clienți în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2018, se află www.adevărul.ro, cu un volum de 5,62 milioane de euro (rate card), urmat de www.gps.ro cu 5,23 milioane de euro (rate card) și www.olx.ro, cu 2,29 milioane de euro (rate card).

Studiul realizat de BRAT include discounturile și gratuitățile, iar bugetele de publcitate exprimate în euro au fost calculate pe baza tarifelor – listă de publicitate.

Sursă foto: threegirlsmedia.com

Autor

Interesată de tot ce înseamnă nou, Andreea analizează îndeaproape parcursul antreprenorilor români, urmărind evoluția acestora.

Write A Comment