Primul mall online din România dedicat celor mai importante branduri de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii vestimentare, FashionUp, aniversează 9 ani de cumpărături online.

Au început cu 50 de branduri și 1.000 de produse listate

Procesul de dezvoltare al FashionUp a început în luna iunie 2009, cu doar 50 de branduri și 1.000 de produse listate. A urmat apoi expansiunea în Bulgaria, în 2012, iar în anul 2013 a cucerit și piața din Ungaria.  Gama de produse sport a fost introdusă în anul 2016, urmând ca în anul 2017 să fie adăugate secțiunile de beauty și home & deco.

Iar procesul a continuat

În decursul celor 9 ani de la lansarea pe piața de retail de fashion online, au înregistrat 750.000 de comenzi, 1.500.000 de produse vândute și peste 80.000 de produse listate pe site, de la mai mult de 1.000 de branduri. Cifra de afacere în anul 2017 ridicându-se la 30 de milioane de lei. Ultimul an s-a bucurat de vânzări de 118.000 de rochii, 95.000 de pantofi sport sau cu toc și un număr 74.000 de accesorii (poșete, ceasuri, ochelari de soare).  Printre piețele internaționale în care activează copania, se numără Bulgaria, Ungaria și Italia.

Fiecare an din istoria FashionUp a adus o creștere semnificativă a business-ului, fie că vorbim despre vânzări sau număr de clienți, fie că ne referim la gamă și diversitatea produselor sau la parteneriatele internaționale pe care le-am creat. Suntem mândri de această evoluție și le suntem recunoscători tuturor celor care au fost alături de noi încă de la începuturi. Planurile noastre de viitor sunt conturate pe termen mediu și lung și vizăm extinderea constantă, pentru a ne întări poziționarea de one-stop-shop online pentru clienții noștri, declară Mira Anghelescu, directorul de operațiuni FashionUp.

Aniversarea este celebrată prin reduceri la toate categoriile până la finalul lunii iunie, cu discounturi de până la 80%.

Autor

Interesată de tot ce înseamnă nou, Andreea analizează îndeaproape parcursul antreprenorilor români, urmărind evoluția acestora.

Write A Comment