Platforma Up Achiziții, a fost lansată de compania Up România, fiind prima țară în care s-a implementat acest proiect de grupul francez Up, cu o investiție de 1,5 milioane de euro. Astfel că, Up Achiziții va ajuta intreprinderile mici și mijlocii în vederea interacțiunilor acestora cu furnizorii de produse și servicii.

Această platformă va înlocui personalul suplimentar care se ocupa de centralizarea ofertelor furnizorilor și pentru plasarea comenzilor, în acest mod simplificând activitatea IMM-urilor. Un alt avantaj cu care vine platforma este acela că, la contractarea de produse și servicii multiple, se va realiza o sigură factură.

De ce ar trebui să folosească un IMM serviciile platformei? Pentru că nu se compară puterea de negociere pe care o ai ca IMM comparativ cu o platforma unei companii care aduce volume, a specificat Elena Pap, director general Up România, în cadrul unui eveniment de presă.

Potrivit datelor oficiale, platforma a fost construită în urma cerințelor micilor antreprenori de a avea acces la beneficii precum: prețuri avantajoase, acces la furnizori de top, timp de lucru scurt. Totodată, este o oportunitate și pentru furnizori, deoarece aceștia au identificat probleme în abordarea clienților din categoria IMM.

În faza de început a platformei, aceasta prezintă soluțiile cele mai solicitate de până acum, din zona serviciilor de curierat, apă/cafea/ceai, birotică și papetărie. Conform publicației start-up.ro, platforma urmează să se extindă și pe zona serviciilor medicale sau asigurări, dar și pe segmentul benzinăriilor.

Autor

Interesată de tot ce înseamnă nou, Andreea analizează îndeaproape parcursul antreprenorilor români, urmărind evoluția acestora.

Write A Comment