Startarium Crowdfunding Boost are un scop clar: 10 campanii de crowdfunding vor fi susținute printr-un mentorat de business, consultanță de marketing și de media, la care se adaugă un buget de promovare online în valoare de 1.000 EUR, investit de Startarium pentru fiecare din cele 10 campanii.

Campaniile de crowdfunding sunt un test foarte bun pentru orice idee de produs sau de business. Antreprenorii trebuie să țină cont că o campanie care rămâne nefinanțată reprezintă o invalidare a produsului sau serviciului propus, o șansă de luat în calcul chiar înainte de a investi resurse semnificative în dezvoltarea lui. Abordarea din acest an a platformei de crowfunding Startarium aduce o componentă importantă pe care, în febra dezvoltării unui produs cât mai bun, o putem subestima: promovarea. Pentru asta venim în sprijinul celor care vor să înceapă o campanie cu un sprijin financiar semnificativ pentru dezvoltarea și promovarea campaniei.- Cătalin Vasile, Head of Advisory Channels Management ING

Antreprenorii interesați de această metodă alternativă de finanțare se pot înscrie pentru:
✔ Seria de webinarii Cum îmi finanțez ideea prin crowdfunding – 11 iulie, 22 august și 12 septembrie; detalii și înscrieri AICI. 
✔ Conferința Crowdfunding în România – 9 August, Impact Hub Bucharest; detalii și înscrieri AICI.
✔ Noi cursuri și interviuri video despre crowdfunding, iar cele mai noi materiale pot fi accesate gratuit dând click AICI.

Startarium este cea mai complexă platformă online pentru susținerea și educarea antreprenorilor și startup-urilor, lansată în anul 2016. Conținutul este structurat în mai multe module funcționale, instrumente de business, cursuri online, interviuri cu antreprenori români, platforme de crowdfunding, mentorat, networking și pitching.

Autor

Ramona este redactor și surprinde partea nevăzută a României, o parte frumoasă care crește odată cu poveștile pe care le transmite.

Write A Comment