Robotul Raul este primul chatbot pentru antreprenorii din România și poate fi accesat începând de astăzi de toți clienții micro-companii, IMM și Corporate ai Băncii Transilvania. Astfel, clienții pot afla în timp real detalii cu privire la conturile, produsele și serviciile pe care le au la Banca Transilvania.

Următoarele informații le poți afla cu ajutorul robotului Raul:

  • IBAN-ul contului curent în lei sau în alte valute;
  • Soldul contului curent în lei sau alte valute;
  • Sumele de plata aferente împrumuturilor de pe cardurile de credit;
  • Detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite, popriri, curs valutar;
  • Informații despre cecurile sau biletele la ordin de plata;
  • Numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR;

Facebook Messenger și Skype sunt locurile în care îl găsești pe Robotul Raul. Pentru confidențialitatea informațiilor, acesta, va genera un cod unic de identificare, dublat de cel primit pe telefon.

Cum îl găsești pe Raul:

  1. Prin Facebook: Like paginii Raul de la BT → Messenger → Start → Înregistrare → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea întrebării în scris;
  2. Prin Skype: Adăugare în lista de contacte → Start → Înregistrare → completare CIF → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea întrebării în scris.

Robotul Raul este al doilea chatbot al Băncii Transilvania. Livia, primul robot al băncii, este specializat în comunicarea cu clienții persoane fizice. Conform publicației startupcafe.ro, Livia a oferit în medie, 250.000 de răspunsuri/lună în acest an clienților Băncii Transilvania.

Autor

Interesată de tot ce înseamnă nou, Andreea analizează îndeaproape parcursul antreprenorilor români, urmărind evoluția acestora.