News

PEGAS: noi parteneriate prin sistemul de franciză

Rețeaua Pegas s-a extins în șase orașe mari din România, cu șapte magazine: București, Timișoara, Râmnicu Vâlcea, Suceava și Constanța.

Creat în anul 1972, dar reinventat în 2012, Pegas lansează o nouă provocare pe piață: sistemul de franciză. Astfel, brandul de biciclete din România, aduce noi oportunități de extindere în România, dar și în străinătate.

Investiția pentru o franciză Pegas, pornește de la 5.000 de euro, constând în taxa propriu-zisă. În funcție de amploarea dotărilor pe care le va face în magazin (mobilier standard, module de cafea, tehnologie și entertainment), investiția poate varia între 5.000 și 25.000 de euro. Magazinul Pegas este destinat pentru zonele urbane, acolo unde s-a observat o cerere mai mare a pieței.

Parteneriate cu 300 de magazine

Rețeaua Pegas s-a extins în șase orașe mari din România, cu șapte magazine: București, Timișoara, Râmnicu Vâlcea, Suceava și Constanța. Totodată, bicicletele Pegas se află și în alte 300 de magazine partenere. Prin sistemul de franciză, compania își propune deschiderea altor zeci de magazine în România și străinătate, dar vizează și extinderea cu încă patru magazine proprii în București, Cluj-Napoca și în Iași.

Cum te poți înscrie în franciză?

Conform site-ului oficial, pachetul de franciză Pegas poate fi accesat atât de persoane care doresc o afacere nouă, de la zero, dar și de persoanele care dețin deja un magazin. Astfel, magazinul va fi transformat în marca Pegas, sau în cadrul aceluia se va integra un stand special. Înscrierea în franciză se poate face pe site-ul oficial al companiei, aici.

Pegas a lansat de curând și serviciul de bike-sharing Ape Rider în București, urmând se se extindă în mai multe orașe din țară.

Interesată de tot ce înseamnă nou, Andreea analizează îndeaproape parcursul antreprenorilor români, urmărind evoluția acestora.