Lensa.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de optica, continua planul de investitii in magazine fizice si deschide, pe 11 iunie, cel de-al cincilea showroom din retea, in centrul orasului Constanta.

Doua cabinete de consultatii oftalmologice si aproximativ 600 de perechi de ochelari se gasesc in noul magazin de 115 metri patrati din Constanta, situat pe Bulevardul Tomis nr. 211. La inceputul anului, Lensa.ro a inaugurat un magazin fizic la Timisoara si unul la Iasi. Investitiile cumulate in cele cinci showroom-uri de optica Lensa din Romania se apropie de 350.000 euro.

“Am redeschis toate magazinele fizice. In aceasta perioada am observat ca exista o nevoie permanenta si in crestere de corectie a vederii si de aceea am decis sa continuam planul initial de investitii. Am deschis, pe 11 iunie, un nou showroom la Constanta, la timp pentru sezonul estival. 574 de perechi de ochelari vor fi expuse in magazinul Lensa de pe Bulevardul Tomis” a declarat Daniel Craciun, CEO al Lensa.ro.

Si la Constanta, investitia este asemanatoare cu cea facuta in magazinele deschise in Iasi si Timisoara, in jur de 50.000 euro. Magazinul expune produse ale brandurilor: Polarizen, Ray Ban, Tommy Hilfiger, Emporio Armani, Hawkers si altele. Gama de lentile de vedere este si ea completa, avand toti furnizorii importanti precum Essilor, Hoya, Zeiss in portofoliu.

“Constanta face parte din planul nostru de a oferi servicii de optica la preturi atractive pentru cat mai multi dintre romani. Credem ca showroom-ul de optica ii va ajuta atat pe constanteni cat si pe turisti sa gaseasca o pereche de ochelari potrivita, fie ca vorbim de ochelari de soare sau de vedere”, a precizat Florin Nita, Marketing” Business Development Manager Lensa.ro.

Lensa.ro se asteapta anul acesta la o cifra de afaceri de peste 7 milioane de euro din comertul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate si lentile de vedere. Anul trecut, Lensa.ro a incheiat cu o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro.

Pe langa varietatea mare de modele, Lensa.ro ofera clientilor, in magazinele fizice, determinarea gratuita a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanta specializata privind achizitia de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparatii rame. Lensa.ro este un brand romanesc detinut de antreprenorii Daniel Craciun si Florin Nita, care dupa sase ani s-a pozitionat intre cei mai mari jucatori pe piata de optica din Romania, avand peste 100.000 de comenzi anual. Compania Lensa.ro a primit mai multe diplome in ultimii ani la Gala Premiilor eCommerce din Romania. Website-ul Lensa.ro a fost desemnat magazinul anului atat in 2018 cat si in 2019.

Autor

Pasionat de business si jurnalism

Write A Comment