Lensa.ro inaugurează deschiderea celui mai mare showroom de optică de pe piața din România, în București. Magazinul fondat în anul 2013, până acum online, va prezenta un spațiu de vânzare de 257 de metri pătrați.

Showroomul  va prezenta peste 3.000 de modele de ochelari, de la peste 70 de branduri internaționale și poate fi găsit ușor, în apropiere de mall-ul Afi Cotroceni din Capitală. Showroomul Lensa a început extinderea în 2016, cu o suprafața de doar 30 mp, ajungând anul acesta la 257 de metri pătrați. Investiția totală pentru acest loc depășește suma de 100.000 de euro.

Am ajuns la concluzia că un «mega-showroom» este necesar pe piața locală, după ce clienții ne-au mărturisit că alegerea ochelarilor este întotdeauna mai ușoară dacă au la dispoziție o gamă vastă, dar de preferat într-un singur loc”, a precizat Daniel Crăciun (28 de ani), fondator și CEO al Lensa.ro, citat de publicația start-up.ro.

Principalele vânzări ale Lensa.ro vor fi tot online, showroomul realizând doar 15% din totalul vânzărilor, cu scopul de a le crește până la sfârșitul anului la 25%.

Lensa.ro a ajuns la o cifră de afaceri considerabilă în prima jumătate a anului 2018. Aceasta depășește 1 milion de euro, realizat prin vânzarea a aproximativ 8.000 de bucăți de ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere.

Am avut un început de an bun, conform așteptărilor, astfel că după primele 6 luni ne menținem estimarea pentru vânzări de minim 2 milioane de euro în 2018. Ne dorim ca până la finalul anului să ne extindem prezența în special pe segmentul premium-luxury, spune Florin Niță, Business Development Manager Lensa.ro, citat de start-up.ro

Autor

Interesată de tot ce înseamnă nou, Andreea analizează îndeaproape parcursul antreprenorilor români, urmărind evoluția acestora.