Lensa.ro, magazin online de optică fondat în 2013, a deschis cel mai mare magazin specializat din provincie, la Craiova, cu un spaţiu de vânzare de 180 de metri pătraţi. Acesta este al șaselea showroom din reţea și primul din Sud-Vestul țării.

Anul acesta, magazinul românesc de optică Lensa.ro a mai inaugurat trei showroom-uri, în orașele Timișoara, Iași și Constanța. Cu noul magazin de la Craiova, totalul investițiilor din România ajunge la 400.000 euro.

Două cabinete de consultații oftalmologice și peste 700 de perechi de ochelari sunt expuse pe rafturile noului magazin de 180 metri pătrați din Craiova, situat pe Strada Alexandru Ioan Cuza nr 5, în blocul Romarta, din centrul orașului.

“În această perioadă am observat că există o nevoie permanentă și în creștere de corecție a vederii. De aceea am decis să continuăm planul de investiții. Am deschis la începutul anului puncte fizice la Timișoara și Iași, în iunie la Constanța, iar acum intrăm pe piața de optică din Craiova, inaugurând un showroom care expune peste 700 de perechi de ochelari. Centrul de optică are două cabinete pentru consultații oftalmologice”, a declarat Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.

Valorea investiției la Craiova

Investiția din Craiova este în jur de 50.000 euro. Magazinul, situat central, în apropierea Primăriei Municipiului Craiova, expune produse ale brandurilor: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid. Gama de lentile de vedere este și ea completă, având toți furnizorii importanți în portofoliu, precum Essilor, Hoya si Zeiss.

“Vedem un potențial foarte bun de creștere pe piața de optică din Craiova. Un oraș care s-a dezvoltat foarte mult în ultimul timp, devenind din ce în mai modern. Credem că showroom-ul de optică îi va ajuta pe craioveni să găsească o pereche de ochelari potrivită, fie că vorbim de ochelari de soare sau de vedere”, a precizat Florin Niță, marketing manager la Lensa.ro.

În magazinele Lensa.ro, lentilele se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (ex: lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice), dar și de tipul de viciu de refracție (ex: lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a 2 perechi de ochelari, de distanță și de aproape).

Timp de două luni, între 1 Septembrie – 31 Octombrie, atât în showroom-uri cât și online, Lensa.ro lansează programul de reînnoire a ochelarilor de vedere, intitulat sugestiv “Rabla la ochelari”. În cadrul acestui program, clienții care vor preda la showroom-urile Lensa.ro orice pereche veche de ochelari, vor primi până la 500 de lei în schimbul acesteia. Suma se va oferi sub formă de reducere la achiziția unei noi perechi de ochelari de vedere. Se va putea aplica o singură reducere pe comandă.

Afaceri de 8 Mil. euro în 2020

Lensa.ro se așteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 8 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. Anul trecut, Lensa.ro a încheiat cu o cifră de afaceri de peste 6 milioane euro.

Pe lângă varietatea mare de modele, Lensa.ro oferă clienților, în magazinele fizice, determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.

Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după șapte ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.

Autor

Pasionat de business si jurnalism

Write A Comment