Pentru a veni cât mai aproape de clienți, Kaufland România deschide mâine primul magazin situat în Moreni, județul Dâmbovița, oraș cu aproximativ 18.000 de locuitori, și se extinde astfel în comunități urbane mici.

Prin această deschidere, Kaufland sprijină dezvoltarea economică a comunității locale și creează peste 100 de locuri de muncă în Moreni, venind, în egală măsură, în întâmpinarea celor care au nevoie să se aprovizioneze ușor și la îndemână, în apropierea casei.

Astfel, pentru cumpărături accesibile și fără deplasări pe distanțe mari, magazinul va sta la dispoziția clienților cu o selecție variată de produse la prețuri reduse, disponibile la raioanele de legume-fructe, vitrina cu servire asistată, brutărie, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare, drogherie, precum și la raionul special de pește proaspăt – o noutate pentru acest format de magazin.

De asemenea, magazinul este dotat cu 10 case de marcat standard și 6 express tip self-service, pentru a asigura un timp mai scurt petrecut la cumpărături.

Acesta are o suprafață de vânzare de peste 2.500 de metri pătrați, încadrată într-una totală de peste 5100 metri pătrați ce oferă o parcare extinsă, cu peste 220 de locuri, dintre care 9 pentru persoanele cu dizabilități, 6 pentru mame cu copii și rasteluri pentru biciclete.

Situat pe strada 22 Decembrie 1989, nr. 28, Moreni, noul hipermarket și își așteaptă clienții zilnic, de luni până sâmbătă între 08.00-21.00, iar duminică de la 08.00 până la 18.00.

Pentru amatorii de preparate calde și gata-făcute, noul magazin este dotat și cu un punct Grill. Totodată, în galeria comercială din cadrul magazinului clienții pot găsi farmacie, servicii de telefonie mobilă și produse proaspete de patiserie și cofetărie.

Cu ocazia deschiderii, magazinul a introdus reduceri semnificative de preț la o serie de articole proaspete, precum lactate, legume-fructe, dar și la articole nealimentare.

Magazinul oferă și un automat de reciclare tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.

Mai mult, din grijă pentru clienți și angajați, magazinul deschis este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland:

  • Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc), toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent, de mai multe ori pe zi;
    – Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
    – Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
    – Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință, măști și, după caz, viziere;
    – Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
    – În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane;
    – Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;

„Cu atât mai mult în acest context, suntem bucuroși că putem sprijini comunitatea din Moreni cu noi locuri de muncă, dar și cu un mediu de cumpărături complet sigur, la îndemână, în proximitatea locuințelor și mai ales ce oferă prețuri reduse și foarte accesibile”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Acesta este al doilea magazin deschis de Kaufland în anul financiar 2020 (martie 2020 – februarie 2021), compania continuând planurile de expansiune.

Kaufland rămâne cu maximă responsabilitate alături de clienți, angajați și parteneri, și va lua și mai departe toate măsurile necesare pentru a oferi siguranță sporită și disponibilitatea magazinelor pentru aprovizionarea populației, în orice scenariu.

Autor

Pasionat de business si jurnalism

Write A Comment