Impact Hub Bucharest vine în întâmpinarea angajaților și angajatorilor din România a căror activitate a fost afectată de pandemie și lansează un nou pachet de servicii și tarife.

Pentru echipe din corporații, IMM-uri, startup-uri, pentru profesioniști, antreprenori, Impact Hub Bucharest oferă acces la o rețea de spații dedicate birourilor, situate în trei zone cheie ale Bucureștiului – Floreasca, Timpuri Noi și Universitate. Birourile private sunt dotate cu o infrastructură de lucru de ultimă generație, au acces la spații verzi și respectă toate normele Covid-19 pentru siguranța utilizatorilor.

“Ultimele luni au demonstrat că munca de acasă reprezintă un compromis contextual și nu o soluție viabilă pe termen lung pentru marea majoritate a angajaților și angajatorilor din România. Constrângerile impuse de noul coronavirus determină companiile să prelungească perioada de telemuncă, să reunească temporar la birou echipe restrânse de lucru. Impact Hub vine cu noi soluții pentru acestea, oferind spații dedicate, generoase ca suprafață și mai aproape de casele angajaților. În plus, noile pachete flexible generează economii de până la 15% în bugetele firmelor în comparație cu chiriile lunare pentru birouri”, a declarat Vlad Craioveanu, cofondator Impact Hub Bucharest.

Pentru spațiile comune de co-working, pe lângă ofertele Standard, membrii comunității Impact Hub și noii clienți pot beneficia acum de Abonamentul Flexi Pass care permite o libertatea mai mare în ceea ce privește accesul și tarife substanțial reduse. Noul pachet conține acces nelimitat pentru de o zi întreagă la prețul de 15 Euro, acest cost mergând până la 10 Euro/zi în cazul achiziționării a peste 20 de intrări zilnice/lună.

Abonamentul Flexi Pass nu este nominal, astfel încât el poate fi folosit de oricare din membrii unei echipe, oricând, în oricare locație Impact Hub din București. Pentru companii care achizitionează cel puțin 100 de accese zilnice, Impact Hub le poate pune la dispoziție birouri private, pentru mai mare securitate și confidențialitate.

“Cred cu tărie că, pe termen lung, conceptele precum Impact Hub, vor deveni o componentă mai mare în piața de birouri la nivel local și global. Comunitatea este, până la urmă, cea care ne definește și care ne inspiră. “Munca în echipă” la care s-a lucrat ani de zile e amenințată în lipsa unei interacțiuni fizice între angajați. Iar spațiile de co-working sunt locurile ideale pentru comunități, colaborare și inovare. Pe lângă flexibilitatea contractuală și un control mai bun al costurilor, clienții noștri au posibilitatea de a le oferi acces angajaților lor la spații de lucru și întâlniri cât mai aproape de casa lor”, a explicat Vlad Craioveanu.

Impact Hub pune la dispoziția clienților o suprafață totală de 6,500 metri pătrați în cele trei sedii din Capitală: Impact Hub Floreasca, Impact Hub Universitate și Impact Hub Timpuri Noi. Acestea dispun de peste 150 de birouri în spațiile comune de co-working, de 46 de spații dedicate, 12 săli de conferințe, 3 locuri de luat masa și de o terasă în aer liber (Timpuri Noi).

Încă de la relaxarea restricțiilor impuse de noul coronavirus, Impact Hub Bucharest a luat toate măsurile pentru ca întreaga comunitate să fie în siguranță. Spațiile sunt dezinfectate periodic, dotate cu termoscanere la intrare, există culoare speciale de acces, birourile sunt așezate la distanțe de 1,5 metri iar fiecare membru primește un kit cu produse de dezinfectare.

Autor

Pasionat de business si jurnalism

Write A Comment