Hercule, rețeaua de restaurante de tip fast-food, cu specific grecesc, iți caută parteneri pentru a deschide noi locații cu sistemul de franciză.

Fondat în anul 2014, brandul a ajuns la un număr de 3 locații în România: Buzău, Reșița și Vaslui. Primul restaurant în sistem de franciză a fost inaugurat la Vaslui, iar în anul 2017, Hercule a înregistrat o cifră de afaceri de peste 2 miloane de euro. În cadrul restaurantului cu servire rapidă, se găsesc specialități autentice din bucătăria grecească și mediteraneană.

Am hotărât să ne extindem în continuare în sistem de franciză pe plan național. Oferim francizaților un sistem de know-how general, de management și marketing care poate fi implementat cu ușurință pentru funcționarea perfectă a restaurantului. Planul pe termen scurt este să avem o creștere de 200% și o dezvoltare constantă a brandului nostru. Pe termen lung în România ne dorim extinderea în toate marile orașe precum și în afara țării, în Uniunea Europeană, spune Leonard Ilaș, director de marketing al francizei Hercule.

Investițiile pentru franciza Hercule

Pentru deschiderea unui restaurant Hercule în sistemul de franciză este necesară o investiție de 38.700 de euro, la care se audauga taxa de franciză de 7.500 de euro. Aceasta poate, însă crește în funcție de dimensiunea și locația restaurantului. Condițiile impuse de oficialii brandului sunt ca suprafața restaurantului să fie de cel puțin 50 de mp (pentru centre comerciale) și de la 100 până la 200 de mp pentru locații stradale, la care să funcționeze minim 12 angajați.

Potrivit publicației start-up.ro, Hercule România vine cu un pachet promoțional pentru antreprenorii ce vor să își deschidă un restaurant în sistem de franciză, ce include un training intensiv de marketing și semnalistică, la Hercule Gyros School și asigură achiziția de echipamente necesare unei noi locații: cuptoare de pâine, friteuze, malaxoare, cuțite speciale grecești.

Plecând de la tipul de business, ne orientăm către toate orașele inclusiv către orașele mici și mijlocii, care pot asigura targetul vizat de clienți. Aceste planuri de extindere reprezintă un pas important în strategia Hercule de dezvoltare în România, a mai declarat directorul de marketing al francizei Hercule.

Lanțul de restaurante Hercule are deja cereri de francizare, pentru deschiderea unor restaurante în  București, Suceava, Galați și Focșani.

Autor

Interesată de tot ce înseamnă nou, Andreea analizează îndeaproape parcursul antreprenorilor români, urmărind evoluția acestora.