Bacău, Deva, Piatra Neamț, Focșani și Baia Mare sunt orașele în care Glovo, aplicația de servicii de livrare rapidă, s-a lansat în ultima săptămână. În prezent rețeaua de livrare Glovo acoperă 23 de orașe în România.

Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice. În primă fază, locuitorii din Bacău, Deva, Piatra Neamț, Focșani și Baia Mare vor avea acces la produsele restaurantului McDonald’s și se pot aproviziona de la hypermarket-ul Kaufland. În plus, cu ajutorul categoriei “Curier rapid”, clienții pot folosi aplicația pentru a trimite pachete sau plicuri în oraș, nu mai grele de 9 kg, care ajung la destinatar în mai puțin de o oră. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți și alte obiecte.

“În această perioadă, mai mult decât oricând înainte, tot mai mulți oameni vor avea nevoie de locuri de muncă și de servicii de livrare, motiv pentru care credem că prezența noastră în aceste orașe va fi benefică pentru comunitățile locale. Livrările reprezintă pentru parteneri o șansă de a rămâne activi, cât și un suport material pentru cei care caută un loc de muncă sau vor să își întregească veniturile”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

În ultima lună, Glovo a luat numeroase măsuri de protecție pentru curierii și clienții lor: a echipat toate sediile Glovo din țară cu peste 20.000 de măști, mănuși și dezinfectante, a dezactivat semnatura de livrare astfel încât să nu mai existe contact între curier și client, a exclus zonele cu risc ridicat din ariile de livrare sau preluare, derulează în mediul online training-ul dedicat curierilor. Glovo continuă să își informeze zilnic curierii și partenerii despre măsurile de igienă și protecție în manipularea, transportul și predarea comenzilor.

Pe parcursul anului, în aceste orașe, Glovo va încheia parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri. Glovo impulsionează partenerii din HoReCa să își păstreze business-urile active, implicându-se în susținerea lor.

“Încercăm să fim un real sprijin pentru restaurante, din moment ce nu mai pot primi clienți în locațiile lor. Glovo le oferă suport prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potențialii parteneri îl pot folosi pentru a-și optimiza afacerile și pentru a-și păstra angajații. Acest model le permite restaurantelor șă-și folosească propriii angajați pentru livrare, îi ajută să-și crească vizibilitatea și vânzările (prin discount-uri, taxe de livrare scăzute, campanii 1+1 gratis etc.) și multe altele”, a adăugat Victor Răcariu.

Până în acest moment, în România, au fost comandate peste 10 milioane de produse prin intermediul aplicației Glovo, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii.

Autor

Pasionat de business si jurnalism

Write A Comment