Glovo va putea fi folosit începând de astăzi și de locuitorii din Corbeanca, a 25-a localitate în care aplicația de servicii de livrare rapidă se extinde. Serviciile de livrare sunt disponibile și pentru localitățile din proximitate, respectiv Ostratu, Tamași, Petrești, Săftica și Otopeni. În plus, săptămâna trecută, Glovo a extins aria de acoperire din București, curierii putând acum livra orice și în Tunari, Mogoșoaia și Bragadiru.

Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice din zona lor. În primă fază, locuitorii din Corbeanca au acces la produsele restaurantului McDonald’s și la categoria “Curier Rapid”. Urmează ca în aplicație să fie adăugate noi opțiuni în curând – Mâncare, Magazine, Supermarket, Drogherie și Băuturi.

Categoria “Curier rapid” este folosită pentru a trimite în mai puțin de o oră pachete sau plicuri în oraș, respectând dimensiunile menționate. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți pentru ora de sport etc.

“Corbeanca este a 25-a localitate în care ne extindem în România, încă o ocazie de a sprijini economia locală. Colaboratorii Glovo din regiune pot obține venituri foarte bune în această perioadă; un curier partener poate câștiga 4.000 de lei pe lună, un venit mai mare decât salariul mediu pe economie, cu același număr de ore lucrate”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

În ultima lună și jumătate, Glovo a luat numeroase măsuri de protecție pentru curierii și clienții lor în cele 25 de centre în care este prezentă: a echipat toate sediile Glovo cu peste 20.000 de măști, mănuși și dezinfectante, a dezactivat semnătura de livrare astfel încât să nu mai existe contact între curier și client, a exclus zonele cu risc ridicat din ariile de livrare sau preluare, derulează în mediul online training-ul dedicat curierilor. Glovo continuă să își informeze zilnic curierii și partenerii despre măsurile de igienă și protecție în manipularea, transportul și predarea comenzilor.

Glovo va încheia în următoarea perioadă parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri.

“Încercăm să fim un real sprijin pentru restaurante, din moment ce nu mai pot primi clienți în locațiile lor. Glovo le oferă suport prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potențialii parteneri îl pot folosi pentru a-și optimiza afacerile și pentru a-și păstra angajații. Acest model le permite restaurantelor șă-și folosească propriii angajați pentru livrare, îi ajută să-și crească vizibilitatea și vânzările (prin discount-uri, taxe de livrare scăzute, campanii 1+1 gratis etc.) și multe altele”, a adăugat Victor Răcariu.

Autor

Pasionat de business si jurnalism

Write A Comment