Luna aceasta, retailerul specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului și corpului, Profihaishop, deschide cel de-al doilea magazin din Iași și al 28-lea din cadrul rețelei. Investițiile totale pentru deschiderea noului magazin sunt de aproximativ 120.000 euro.

Noul magazin Profihairshop aduce cu el, pe lângă gamele de produse de îngrijire profesională, și o echipă de consilieri. Aceștia vor ajuta clienții cu sfaturi în vederea alegerii produselor perfecte pentru tipul și culoarea lor de păr. Suprafața pe care se întinde noul magazin este de 60 mp, în cadrul Iulius Mall.

Pentru anul acesta avem în plan un număr total de circa 4 deschideri de magazine, dintre care cele din Timișoara și Iași au constituit prioritățile pentru prima jumătate a anului. Pentru următoarea noastră deschidere din an ne vom orienta către Oradea, unde vom lansa un magazin în cadrul strip mall-ului Prima Shops. Produsele cosmetice profesionale de îngrijire a părului continuă să reprezinte cca. 5-7% din totalul pieței de îngrijire personală, comparativ cu peste 15% în alte țări europene, iar aceste procente ne oferă o imagine despre potențialul de dezvoltare al brandului Profihairshop, a declarat Klaus Reisenauer, partener Profihairshop, pentru wall-street.ro.

Profihairshop se va orienta și către zona de online, fiind modalitatea preferată de majoritatea clineților. Compania include peste 2.000 produse, de la 50 de branduri cunoscute.

Procentul consumatorilor bărbați, în creștere

În prezent, în topul preferințelor privind produsele din gama Profihairshop se află produsele de îngrijire pentru păr și cele de styling și vopsele. În gama de produse Profihairshop se găsesc și produse pentru manichiură-pedichiură, cosmetică, accesorii pentru păr și aparate electrice profesionale pentru coafat. Consumatorii, preponderent femei, sunt din segmentul de vârstă 20 – 50. Procentul consumatorilor bărbați este de 15%, în creștere față de anii precedenți.

Anul 2017 a adus pentru Profihairshop o cifră de afaceri de peste 29 milioane lei și are în prezent un număr de peste 150 de angajați.

Autor

Interesată de tot ce înseamnă nou, Andreea analizează îndeaproape parcursul antreprenorilor români, urmărind evoluția acestora.

Write A Comment