Glovo, aplicația de servicii de livrare rapidă, este disponibilă acum și pentru locuitorii din Bistrița și Târgu Jiu care doresc să-și facă cumpărăturile personale într-un mod eficient.

Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice. În primă fază, locuitorii din Bistrița și Târgu Jiu vor avea acces la produsele restaurantului KFC și se pot aproviziona de la hypermarket-ul Kaufland. În plus, cu ajutorul categoriei “Curier express”, clienții pot folosi aplicația pentru a trimite pachete sau plicuri în oraș, nu mai grele de 9 kg, care ajung la destinatar în mai puțin de o oră. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți și alte obiecte.

Pe parcursul anului, Glovo va încheia parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri din Bistrița și Târgu Jiu.

“În ultimele luni am încercat să fim un real sprijin pentru restaurantele partenere din toată țara, prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace (livrare cu propriii angajați). În plus, în ultima lună am lansat două noi funcționalități în aplicație: utilizatorii pot lăsa bacșis curierilor, aceștia putând să-și crească veniturile lunare, și serviciul Glovo Prime, ce oferă utilizatorilor livrări nelimitate, în baza unui abonament lunar de aproape 30 de lei,” a precizat Victor Răcariu, General Manager Glovo.

În 2 ani de activitate a Glovo în România, au fost comandate peste 16,3 milioane de produse de la cei 1.500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii în aplicație. Aplicația a fost descarcată de 1,7 mlioane de ori iar românii au comandat aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de porții de cartofi și 520.000 de pizze. Cei peste 17.200 de curieri parteneri au parcurs în cei doi ani peste 23,2 milioane de km pe bicicletă, pe jos, cu scooterul sau cu mașina, reușind să îmbunătățească durata medie de livrare, de la 45 de minute la 38 de minute, pentru mai mult de 90% din comenzi.

Autor

Pasionat de business si jurnalism

Write A Comment