News

Cheil România, ales de Samsung pentru a lansa Digital Intelligent and Analytics (DIA)

Acest centru de analiză a datelor și servicii digitale, unic în Europa, constă în analiza de date pentru propriile resurse digitale, măsurarea și analiza traficului și a conversiei în e-retail, folosirea Hybris pentru e-commerce sau măsurarea și analiza traficului pe site-urile partenerilor și ale competitorilor.

Digital Intelligent and Analytics (DIA) va reprezenta primul centru integrat de servicii digitale și de analiză a datelor. Pentru a-l lansa, Samsung i-a ales pe cei de la Cheil Europa.

Ne bucurăm că am fost aleși să construim centrul de analiză a datelor pentru Europa. Înțelegem pe deplin provocările din toate industriile când vine vorba de analiza de date și credem că informațiile obținute sunt esențiale în demersul clientului de a-și depăși competitorii.

Credem cu tărie că organizațiile care vor fi capabile să fructifice puterea datelor vor câștiga competiția pe viitor. Cu siguranță înțelegem acest concept și suntem încrezători în puterea noului hub DIA din România. Scopul nostru este acela de a putea crea acea experiență perfectă pentru consumatori, folosind analiza de date. Acest nou hub este un pas uriaș în direcția corectă, a mărturisit Radu Florescu- CEO Centrade | Cheil South East Europe.

Ce face mai exact DIA?

Acest centru de analiză a datelor și servicii digitale, unic în Europa, constă în analiza de date pentru propriile resurse digitale, măsurarea și analiza traficului și a conversiei în e-retail, folosirea Hybris pentru e-commerce sau măsurarea și analiza traficului pe site-urile partenerilor și ale competitorilor.

Prin intermediul celor 19 profesioniști de la DIA, vor fi oferite informații strategice pentru a sprijini luarea de decizii informate cu privire la strategia de continut, optimizare și strategia comercială pe termen scurt și lung.

Ramona este redactor și surprinde partea nevăzută a României, o parte frumoasă care crește odată cu poveștile pe care le transmite.