Vineri seară, 22 iunie 2018, ediția cu numărul 65 a Festivalului Internațional de Creativitate de la Cannes s-a încheiat cu mare succes pentru agențiile românești care au participat.

Românii au adus acasă anul acesta un Leu de Aur, trei de Argint și cinci de Bronz.

McCann Worldgroup România a câștigat unicul Leu de Aur, menținându-și poziția de cea mai premiată agenție din țară, cu 33 de premii câștigate în ultimii 8 ani.

În continuare ne forțăm limitele și acceptăm provocări care se transformă în campanii creative ce fac diferența pentru clienții noștri și businessul lor. Aceste 33 de premii la Cannes Lions reprezintă entuziasmul nostru de a scoate la suprafața insight-uri sincere, de a dezvolta soluții creative care devin atât de vizibile și puternice încât nu pot fi ignorate de public și atrag reacții. Toate acestea nu ar fi posibile fără parteneriatele curajoase și puternice pe care le avem cu clienții agenției, spune Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup România.

McCann Erickson România este cel mai mare grup de publicitate de pe piața românească, fiind alcătuit din agenții de creație, de media, de PR, agenții de branding, BTL și digital marketing. Are birouri în peste 130 de țări și aproximativ 200 de orașe.

Pe lângă Leul de Aur, McCann a câștigat un Argint și un Bronz, prin campania Bihor Couture.

Opt ani consecutivi în care ne întoarcem mândri de la Cannes, de data asta și cu un gold. Nu o luăm deloc ca pe o obișnuință, nu o luăm ca pe o normalitate. Tradiția de a câștiga an de an este ținută cu multă muncă și cu multă perseverență. Avem niște oameni extraordinari. Lumea uită de multe ori cât de greu e să iei un shortlist la Cannes. Noi nu uităm. Și sunt la fel de mândru de toate cele trei campanii care au ajuns pe lista scurtă în nu mai puțin de cinci categorii diferite: Bihor Couture – Beau Monde, Race a Nation – Vodafone, Seen – Coca Cola. Suntem norocoși să avem niște clienți ambițioși cu care împărtășim aceleași valori. Asta ne ajută să ne auto-depășim, să ne provocăm, să vrem mereu mai mult. Vreau să felicit industria din România. Un an foarte bun al României la Cannes, că o echipă. Un număr mare de agenții shortlistate. Ăsta e semn că este multă ambiție în piață și un focus pe work de calitate. Asta ne ajută să ne construim brandul de țară creativă, a spus Cătălin Dobre, Regional Creative Director McCann CEE & Creative Director McCann România.

Vloggers’ Swap este campania care a câștigat Leul de Bronz, în categoria „Social Community Building & Management”.

Suntem foarte mândri să avem primul Cannes Lion câștigat de o campanie de comunicare în toată istoria companiei noastre, și primul premiu luat de o campanie locală, dezvoltată în Europa, de una dintre țările grupului Deutche Telekom. După recunoașterea performanței în piața din România, recunoașterea internațională este un pas extraordinar pentru comunicarea Telekom România, certificând încă o dată puterea ideii creative și a echipei, ca și relevanță subiectului „filter bubble” pentru targetul nostru. Mulțumiri și felicitări nelimitate echipei Leo Burnett pentru succesul comun, spune Ruxandra Rau, Director Brand si Strategie de Comunicare Telekom Romania.

Campania Uite barza!, dezvoltată de Societatea Ornitologică Română (SOR), au adjudecat Leul de Bronz la categoria Sustainable Development Goals și Leul de Argint la categoria Mobile.

Pentru noi Uite Barza! a fost acel proiect pe care nu vrei să-l ratezi și pentru care am încercat să dăm tot ce avem mai bun. Mulțumim echipei Enel că ne-au implicat în povestea berzelor albe și echipei SOR că ne-au dat șansa să le cunoaștem mai bine.
Astfel, am reușit să câștigăm primul premiu cu o campanie dezvoltată local la categoria Sustainable Development Goals, spune Pentru noi Uite Barza! a fost acel proiect pe care nu vrei să-l ratezi și pentru care am încercat să dăm tot ce avem mai bun. Mulțumim echipei Enel că ne-au implicat în povestea berzelor albe și echipei SOR că ne-au dat șansa să le cunoaștem mai bine.
Astfel, am reușit să câștigăm primul premiu cu o campanie dezvoltată local la categoria Sustainable Development Goals, a declarat Cătălin Albu, Client Service Director Publicis.

Autor

Ramona este redactor și surprinde partea nevăzută a României, o parte frumoasă care crește odată cu poveștile pe care le transmite.

Write A Comment