Interesul românilor pentru vizionarea meciurilor de la Campionatul Mondial de Fotbal duce la o creștere semnificativă a vânzărilor de televizoare din această perioadă.

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, a declarat că, potrivit estimărilor, vor fi vândute peste 4000 de televizoare, adică peste 30% față de vânzările de anul trecut din această perioadă.

Statisticile spun că românii au ales în ultimul an calitatea și nu au mai luat în calcul prețul, atunci când venea vorba despre un televizor performant, în jurul căruia să-și petreacă duminicile împreună cu familia ori prietenii.

Astfel, dacă anul trecut prețul mediu al unui televizor era de 1500 de lei, anul acesta a crescut la peste 1800 de lei.
Campionatul Mondial de Fotbal, care a început joi, 14 iunie, își desfășoară ediția cu numărul 21 în Rusia. Echipele, împerecheate în „optimi”, se luptă pentru Cupa Mondială fabricată din aur pur.

Autor

Ramona este redactor și surprinde partea nevăzută a României, o parte frumoasă care crește odată cu poveștile pe care le transmite.

Write A Comment