IKEA revine cu formate noi care vor susține noile comportamente de consum, primele orașe în care vor fi testate fiind Brașov și Timișoara. Brandul își lansează oficial mediul său multi-channel în România. Primele două Puncte de Colectare a Comenzilor Online din România vor fi deschise in prima jumătate a lunii iulie, fiind un sprijin în cele două orașe pentru cumpărăturile online, dar și un privilegiu. Extinderea acestui concept este în curs de dezvoltare, astfel că următorul punct de colectare va fi deschis la sfârșitul lunii iulie, în Cluj-Napoca.

Modalitățile prin care clienții pot face cumpărături sunt online, pe www.IKEA.ro, în magazinul IKEA Băneasa, sau prin telefon cu ajutorul angajaților din call-center, unde vor putea solicita livrarea produselor la Punctele de Colectare IKEA din Timișoara și Brașov.  Produsele pot fi astfel ridicate personal, în data și la ora la care doresc. Costul transportului se deosebește de cel de livrare la domiciliu, astfel ca, pentru pachete mai mici (sub 30 kg pe comanda), clienții vor plăti doar 29 lei, iar pentru comenzi mai mari (peste 30 kg) indiferent de dimensiunea și valoarea comenzii, aceștia vor plăti 49 lei. În Punctele de Colectare IKEA nu se vor găsi produse expuse sau disponibile pentru a fi cumpărate, ele fiind destinate exclusiv ridicării comenzilor.

IKEA își propune prin acest nou format, crearea unei modalități de cumpărare mai simplă și mai convenabilă, la prețuri și mai accesibile pentru clienți. Punctele de Colectare sunt amplasate în spații ușor de accesat cu mașina sau cu mijloacele de transport public. Acestea sunt spații închiriate și pot fi găsite în cadrul Magnolia Shopping Center, Strada Crișului nr. 18, în Brașov și în incinta Centrului Comercial Euro 2, Bulevardul Antenei nr. 4, în Timișoara. Echipa IKEA care va lucra în cele două Puncte de Colectare din Timișoara și Brașov se consruiește în urma unui proces de recrutare, primele interviuri având deja loc în această săptămână. Scopul lor este de a găsi câte 4 persoane pentru fiecare din cele două orașe, care urmează a fi pregătite și instruite până la începutul lunii iulie.

 Pe lângă deschiderea noilor magazine IKEA în orașele care fac parte din planurile noastre de expansiune, vrem să creăm o ofertă multi-channel, cu noi formate care să răspundă noilor așteptări de consum și noului stil de viașă al consumatorilor, precum și noilor tendințe din retail. Serviciul de comenzi online IKEA este în creștere și ne dorim să îl facem și mai eficient. Prin urmare, am decis să deschidem Punctele de Colectare pentru comenzi online din Brașov și Timișoara, precum și din Cluj. Astfel, clienții vor putea comanda online și vor avea opțiunea de a-și ridica singuri comenzile livrate la unul dintre noile Puncte de Colectare IKEA, în cel mai convenabil moment pentru ei, și la un preț și mai accesibil ca până acum, spune Viviana Pavel – Development Manager, IKEA.

În acest an IKEA intenționeză, de asemenea, expansiunea în România, iar deschiderea celui de-al doilea magazin din București este programată la sfârșitul lunii august.

Autor

Interesată de tot ce înseamnă nou, Andreea analizează îndeaproape parcursul antreprenorilor români, urmărind evoluția acestora.

Write A Comment