Andreea Mihai a început toamna în forță, devenind noul lider pe marketing și e-commerce la Leroy Merlin România.

Aceasta a ocupat, timp de mai bine de 17 ani, funcția de director pe departamentul de marketing al Carrefour România. Conform unei declarații a acesteia pentru Ziarul Financiar, după plecarea din echipa Carrefour, a făcut consultanță pe cinci firme. Mai mult de atât, a investit alături de o parteneră într-un business online. În urma unor prelungi discuții, a decis sa se alăture echipei Leroy Merlin.

Sunt entuziasmată de acțiunile de CSR întreprise până acum de Leroy Merlin: de exemplu, începând cu luna februarie 2017, compania a demarat procesul de delistare a tuturor produselor din lemn, provenite de la companii naționale și internaționale, care nu respectă standardele de sustenabilitate și certificările FSC (Forest Stewardship Council) și PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification). Acest demers face parte din filosofia de afaceri a Leroy Merlin, care pune accent pe etică în afaceri, sustenabilitate și grija pentru mediul înconjurător, a declarat Andreea Mihai.

Leroy Merlin este primul retailer de bricolaj din Europa, cu vânzări anuale de aproximativ 7 miliarde de euro. Sediul companiei este în Franța, iar primul magazin din România a fost deschis în anul 2011, în capitală. În prezent, în toată țara se află 17 magazine Leroy Merlin, în județe precum: București, Iași, Craiova, Ploiești, Timișoara sau Oradea.

Autor

Ramona este redactor și surprinde partea nevăzută a României, o parte frumoasă care crește odată cu poveștile pe care le transmite.

Write A Comment