Agenția Edge de la 2Permormant va fi achiziționată de una dintre cele mai mari agenții de marketing online din România: Canopy. Astfel, aceasta devine prima agenție Pay Per Click din țară care integrează o companie similară.

Prin această achiziție, care se va termina la sfârșitul acestui an, compania Canopy își va mări portofoliu de clienți cu cei ai brandului Edge.

Prin urmare, companiilor cu care deja colaborează Canopy: Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP, SanoVita, Smart Bill și Edenred; li se vor alătura și Provident, FruFru, Arsis și Continental Hotels.

Prin creșterea investițiilor în publicitatea PPC pe care le gestionăm pentru actualii clienți, corelată cu integrarea noilor branduri, Canopy se impune ca lider de piață, cu un buget de advertising pe platformele Google și Facebook estimat la 6 milioane de euro pentru acest an.După extinderea cu biroul de la Iași și dezvoltarea serviciilor cu soluții tip Robotic Process Automation (RPA), este un nou pas prin care Canopy confirmă interesul constant de a evolua ca business și de a susține marketingul online din România, explică Cristian Ignat, fondatorul Canopy, citat de start-up.ro

 

Am luat această decizie ca urmare a unei schimbări în strategia 2Performant – urmează o perioadă de dezvoltare accelerată a platformei noastre și ne-am hotărât să ne concentrăm în întregime pe construirea propriei tehnologii, precum și pe serviciile aferente utilizării acesteia, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant.com.

Creștere a cifrei de afaceri pentru Canopy

Prezent pe piața din România de mai bine de doi ani, Canopy a devenit Google Premier Partner. În anul 2017, aceasta s-a extins la Iași, putând fi accesat atât de cei care își doresc să afle mai multe informații despre domeniul marketingului online, cât și pentru companiile interesate de promovarea online a business-ului lor, prin Google Ads, Facebook Ads sau YouTube.

Față de anul precedent, cifra de afaceri pentru primele luni ale acestui an, a crescut cu 56%.

2Performant are până în prezent peste 600 de clienți din toată lumea, prin care se numără lideri globali și regionali, ca Avon, Answear, Chicco, Noriel, Orange sau Telekom. Cea mai mare parte din parteneri sunt din România și numără peste 60.000 de useri.

Autor

Interesată de tot ce înseamnă nou, Andreea analizează îndeaproape parcursul antreprenorilor români, urmărind evoluția acestora.

Write A Comment