Este cel mai mare lanț de cafenele din România și se asigură de energia oamenilor din marile orașe ale țării: 5 To Go a fost înființat în anul 2015 de către Lucian Bădilă și Radu Savopol, din dorința de a oferi bătuturi pe bază de cafea de calitate la prețul corect.
Totodată, în spatele inițiativei conceptului relativ nou în România de „to go”, a stat și dorința de a dezvolta zona de consum stradal, cu ajutorul altui concept, acela de „fix price” – orice produs pe bază de cafea, fresh sau produse de patiserie, toate la prețul unic de 5 lei.
Clienții sunt întâmpinați într-un spațiu prietenos, urban și cu ușoare influențe scandinave, fiecare proiect al cafenelelor 5 To Go fiind gândit și creat in-house, chiar de către co-founder-ul companiei, Radu Savopol, interior designer.
În data de 10 mai a acestui an, 5 To Go va lansa divizia mobilă, iar primul 5 To Go mobil îl veți putea găsi la cea mai mare expoziție de artă din România din Piața G. Enescu din București, la Art Safari. Când anume? În perioada 11-20 mai.
Fondatorii 5 To Go au declarat în exclusivitate pentru revista Horeca România că 80% din focus va fi pe zona de evenimente, acest sector aflându-se într-o continuă ascensiune în ultima perioadă.
Mașini vintage, din anii 50-60, vor fi recondiționate și transformate în cafenele, plasate în special în cadrul evenimentelor, târgurilor și expozițiilor.
“Avem o divizie mobilă în lucru, iar pe 10 mai o lansăm. La început vor fi trei 5 To Go mobile, dar persoana căruia i-am dat franciza pe domeniul acesta are în plan să facă până la 10 5 To Go mobile: mașini, jeep-uri, rulote, toate vintage, anii 50-60, care vor fi recondiționate și transformate în cafenele. Mașinile sunt cool, colorate, diferite, așa cum ținem la imaginea magazinelor noastre, nu puteam să facem o divizie mobilă într-o mașină low cost.
Ideea e că în doi ani să ajungem la zece mașini, care vor fi conectate la aplicația noastră (aceasta este în teste acum), unde clienții vor găsi o hartă cu locurile în care se află mașinile în fiecare zi și orarul lor. Pe divizia mobilă, focusul e 80% pe evenimente, ne dorim ca mașinile să fie folosite la evenimente, târguri, expoziții, sezonier la mare și la munte, în parcuri ș.a. Cine e interesat are mai multe variante, fie închiriază o mașină pe o anumită perioadă, fie o cumpără. Nu avem niște niște tarife fixe, acestea vor varia în funcție de perioada de închiriere, dar și de mașina închiriată sau cumpărată, după caz (de brandul mașinii); o să fim destul de flexibili”, au declarat fondatorii 5 To Go, Radu Savopol și Lucian Bădilă pentru revista Horeca România.
Pe lângă divizia mobilă, 5 To Go are în vedere să ajungă în 100 de locații fixe în 2018, iar 40% din targetul propus a fost deja acoperit.
“Inițial am spus că până la sfârșitul anului o să avem 100 de locații fixe, dar după cum am evoluat în primele luni cred că undeva în septembrie – octombrie o să ne atingem targetul pe anul acesta de 100 de locații fixe”, au declarat fondatorii 5 To Go.
5 To Go DRIVE
În următoarea perioadă, se va deschide și primul 5 To Go Drive, pe DN1 la km 103 Nistorești, și tot în luna aprilie se va deschide prima locație într-o galerie comercială – la Auchan Drumul Taberei. Pe lista obiectivelor se află și dezvoltarea conceptului „5 To Go Plus – Bigger is better” și deschiderea și dezvoltarea unor noi coffee cornere.