Este cel mai mare lanț de cafenele din România și se asigură de energia oamenilor din marile orașe ale țării: 5 To Go a fost înființat în anul 2015 de către Lucian Bădilă și Radu Savopol, din dorința de a oferi bătuturi pe bază de cafea de calitate la prețul corect.

Totodată, în spatele inițiativei conceptului relativ nou în România de „to go”, a stat și dorința de a dezvolta zona de consum stradal, cu ajutorul altui concept, acela de „fix price” – orice produs pe bază de cafea, fresh sau produse de patiserie, toate la prețul unic de 5 lei.

Clienții sunt întâmpinați într-un spațiu prietenos, urban și cu ușoare influențe scandinave, fiecare proiect al cafenelelor 5 To Go fiind gândit și creat in-house, chiar de către co-founder-ul companiei, Radu Savopol, interior designer.

În data de 10 mai a acestui an, 5 To Go va lansa divizia mobilă,  iar primul 5 To Go mobil îl veți putea găsi la cea mai mare expoziție de artă din România din Piața G. Enescu din București, la Art Safari. Când anume? În perioada 11-20 mai.

Fondatorii 5 To Go au declarat în exclusivitate pentru revista Horeca România că 80% din focus va fi pe zona de evenimente, acest sector aflându-se într-o continuă ascensiune în ultima perioadă.

Mașini vintage, din anii 50-60, vor fi recondiționate și transformate în cafenele, plasate în special în cadrul evenimentelor, târgurilor și expozițiilor.

“Avem o divizie mobilă în lucru, iar pe 10 mai o lansăm. La început vor fi trei 5 To Go mobile, dar persoana căruia i-am dat franciza pe domeniul acesta are în plan să facă până la 10 5 To Go mobile: mașini, jeep-uri, rulote, toate vintage, anii 50-60, care vor fi recondiționate și transformate în cafenele. Mașinile sunt cool, colorate, diferite, așa cum ținem la imaginea magazinelor noastre, nu puteam să facem o divizie mobilă într-o mașină low cost.

Ideea e că în doi ani să ajungem la zece mașini, care vor fi conectate la aplicația noastră (aceasta este în teste acum), unde clienții vor găsi o hartă cu locurile în care se află mașinile în fiecare zi și orarul lor. Pe divizia mobilă, focusul e 80% pe evenimente, ne dorim ca mașinile să fie folosite la evenimente, târguri, expoziții, sezonier la mare și la munte, în parcuri ș.a. Cine e interesat are mai multe variante, fie închiriază o mașină pe o anumită perioadă, fie o cumpără. Nu avem niște niște tarife fixe, acestea vor varia în funcție de perioada de închiriere, dar și de mașina închiriată sau cumpărată, după caz (de brandul mașinii); o să fim destul de flexibili”, au declarat fondatorii 5 To Go, Radu Savopol și Lucian Bădilă pentru revista Horeca România.

Pe lângă divizia mobilă, 5 To Go are în vedere să ajungă în 100 de locații fixe în 2018, iar 40% din targetul propus a fost deja acoperit.

“Inițial am spus că până la sfârșitul anului o să avem 100 de locații fixe, dar după cum am evoluat în primele luni cred că undeva în septembrie – octombrie o să ne atingem targetul pe anul acesta de 100 de locații fixe”, au declarat fondatorii 5 To Go.

5 To Go DRIVE

În următoarea perioadă, se va deschide și primul 5 To Go Drive, pe DN1 la km 103 Nistorești, și tot în luna aprilie se va deschide prima locație într-o galerie comercială – la Auchan Drumul Taberei. Pe lista obiectivelor se află și dezvoltarea conceptului „5 To Go Plus – Bigger is better” și deschiderea și dezvoltarea unor noi coffee cornere.

Autor

Pentru că antreprenoriatul este principalul vector al progresului unei comunități. Pasionată de noile invenții, soluții și de potențialul extraordinar al românilor.

5 Shares
Share5
Share
Tweet
+1