News

5 to go & Editura Namira într-un nou parteneriat

În cafenelele 5 to go din București și din restul țării vor fi destinate peste 400 de cărți publicului tânăr

MĂRȚIȘOR

De 8 martie, cititoarele ce își vor servi cafeaua la 5 to go, vor primi cadou un altfel de mărțișor: best-seller-ul „Fata care citea în metrou”, de Christine Féret-Fleury. În acest mod, va avea loc o campanie inedită de promovare a lecturii în rândul tinerilor: pentru că o carte bună și o cafea pe măsură nu vor dispărea niciodată din trend.

Unul dintre cele mai puternice branduri românești din HoReCa, 5 to go, promovează lectura în rândul tinerilor printr-un parteneriat cu Editura Nemira: Reading Gives You Power.

Astfel, în cafenelele 5 to go din București și din restul țării vor fi destinate peste 400 de cărți publicului tânăr. Printre acestea, se numără cărți de ficțiune, cărți din colecțiile Babel, Damen Tango, Nautilus, Suspans, autori români, cărți din literatura universală, povești de dragoste, science fiction și altele. De menționat este faptul că Editura Namira este una dintre primele edituri particulare din România și se află de peste 25 de ani în topul preferințelor cititorilor.

„Nicio zi nu ar trebui să treacă fară cafea și fără câteva capitole dintr-o carte bună” – aceasta este premisa de la care pleacă parteneriatul dintre cele două branduri, iar motto-ul lor se numește „Reading Gives You Power”. La puterea a doua, am spune.

15.000 de pahare de colecție, într-un format special, vor evidenția mesajul campaniei „Reading Gives You Power” și vor fi distribuite în perioada 23-28 aprilie, cu ocazia Zilei Internaționale a Cărții.

Pentru că antreprenoriatul este principalul vector al progresului unei comunități. Pasionată de noile invenții, soluții și de potențialul extraordinar al românilor.