Cum ar fi să existe o comunitate de marketeri online, în care membrii să împartă tips-uri, să fie încărcate permanent materiale video, materiale „Cum să…” și, totodată, să reprezinte o oportunitate bună de a-ți promova afacerea?

Ei bine, zilele trecute am intrat pe grupul de Facebook „Kiwi Marketer – comunitate de suport pentru marketerii online” și, suprinzător, am găsit postări de genul: „Ce site-uri gratuite recomandați…?”, „Ce părere aveți despre…?”. Toate legate de digital marketing. De calitate.

Kiwi Agency a creat condițiile favorabile pentru o astfel de comunitate. De cinci ani, compania și-a trecut în portofoliu clienți importanți și a numărat 3 milioane de dolari în urma unui singur curs – cel mai bine vândut curs din mediul virtual.

Se spune că oamenii nu cumpără bunuri sau servicii. Ei cumpără relații, povești și magie. Iar aici intervin marketerii. Ei știu exact ce, cum și când să spună, punându-se în pielea clienților. Aceeași filosofie stă și la baza creării Kiwi Community, cu nuanțe de „plus valoare începătorilor în marketing”.

Proiectul Kiwi Agency a pornit de aproape cinci ani. În tot acest timp am crescut mult ca echipă, entitate, firmă, alături de clienții și partenerii noștri. Ne dorim ca proprietarii de IMM-uri să aibă parte de un marketing de calitate, chiar dacă noi nu îl putem implementa efectiv. Și pentru că nu am găsit încă în România o comunitate bine închegată și bine organizată de marketeri online, am creat una. Astfel, îi așteptăm în grup pe cei care sunt pasionați de marketingul online.” – Doru Pelivan (CEO, Kiwi Agency)

Odată intrat în comunitatea Kiwi, ești întâmpinat cu materiale video despre cum să creezi corect și profesionist o reclamă online. Indiferent de nivelul tău de cunoștințe în marketing, înveți din materiale și, respectiv, din experiența celorlalți membri din grup.

Întrebări, nelămuriri, sfaturi și recomandări – grupul-suport pentru începătorii în digital marketing le găzduiește pe toate și reprezintă pași mici (dar siguri) în direcția unui marketing de calitate.

Despre cum poți să te alături comunității Kiwi, aici.

Autor

Pentru că antreprenoriatul este principalul vector al progresului unei comunități. Pasionată de noile invenții, soluții și de potențialul extraordinar al românilor.