Cu ocazia aniversării a 25 de ani de la înființare, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA lansează un mesaj potrivit vremurilor atât de neliniștite prin care trece întregul sistem medical: suntem pregătiți pentru perioada care urmează? Care este viitorul medicinei în România? Dacă cei mici încă își doresc să devină în continuare medici, atunci, cu puțin sprijin din partea noastră, vor avea grijă de noi toți pe viitor. 

În medicină, viitorul se construiește încet și implică investiții consistente – de la durata construcției de infrastructură, la educația necesară, până la realizarea performanței medicale și a digitalizării, nimic de valoare nu poate fi creat peste noapte. REGINA MARIA a investit constant încă de la înființare, marcând realizări și premiere importante în România; de altfel, cei 25 de ani aniversați acum sunt sinonimi cu 25 de ani de medicină privată la noi în țară.  

”O investiție se face întotdeauna cu gândul la viitor. Uitându-ne la toate lucrurile remarcabile pe care le-a construit REGINA MARIA încă de la înființare, ne-am dat seama că primii 25 de ani sunt, de fapt, despre următorii 25. Cum vor fi ei? Am decis să interogăm viitorul și am aflat că vom fi în siguranță. Atâta vreme cât copiii își doresc să devină medici, treaba noastră, a adulților, e să le creăm toate condițiile să construiască un viitor mai bun. Multumim clientului pentru viziunea împărtășită și pentru încrederea de a duce împreună la capăt o campanie integrată.”, afirmă Claudiu DobrițăCreative Director McCann PR.  

Campania ”De 25 de ani investim în următorii 25” pornește tocmai de la această premisă. Tot ceea ce clădim azi ne va defini în continuare. Toate investițiile realizate până acum vor servi generațiilor care urmează, iar fiecare pas înainte făcut azi de către sistemul medical românesc, fiecare nou spital, nou medic specializat, nou echipament de vârf adus în România sau nouă tehnologie care ne apropie și mai mult de pacienți, va contribui la conturarea unei perspective mai optimiste pentru fiecare dintre noi. 

”Dincolo de exemplele de solidaritate și chiar sacrificiu pe care pandemia le-a adus, contextul actual continuă să fie un test al infrastructurii medicale românești, atât umane, cât și materiale. Iar acest lucru ne-a pus în situația de a ne gândi la viitor altfel decât am făcut-o până acum. Ca lider în calitatea serviciilor medicale, vrem să ne asigurăm că toate realizările de până acum și tot ce vom întreprinde de aici înainte vor avea impact și pe termen lung. Acum punem bazele medicinei următorilor 25 de ani. Vom continua să construim temeinic pentru ca medicii de mâine să găsească un sistem de sănătate solid din care să fie mândri să facă parte. Iar pacienții să aibă în continuare acces la serviciile moderne și sigure pe care le merită, la standarde internaționale.”, explică Greta Redeleanu, Marketing Director al Rețelei REGINA MARIA. 

”De 25 de ani investim în următorii 25” este o campanie integrată realizată de agenția McCann PR. Pe lângă ad-urile care rulează în această perioadă pe TV, pe homepage-ul campaniei, https://www.reginamaria.ro/primii25, poate fi vizionat experimentul cu copiii pe larg, dar pot fi găsite și toate argumentele raționale ale campaniei, motivele concrete pentru a privi optimist viitorul și toate datele despre investițiile realizate de REGINA MARIA în primii 25 de ani de existență. 

Autor

Pasionat de business si jurnalism

Write A Comment