Au început înscrierile în cea mai mare competiție pentru startup-uri din România: Startarium PitchDay 2018. Cea de a treia ediție vine cu o experiență de învățare mai complexă, dar și cu premii mai mari față de edițiile precedente.

Startarium PitchDay oferă posibilitatea expunerii celor mai bune startup-uri în fața unui juriu format din investitori, antreprenori de succes și specialiști în business. În finala competiției se vor califica doar 10 startup-uri, care au convins juriul cu pitch-urile lor și au arătat că afacerea lor este una dintre cele mai bune. Câștigătorii vor beneficia de consultanța unor profesioniști specializați pe afacerea lor și de premii în valoare totală de 120.000 de euro.

Data limită până la care se pot înscrie startup-urile cu o vechime între 1 și 3 ani este 12 octombrie.

Semifinala și finala competiției se vor desfășura pe data de 6 noiembrie 2018, la Willbrook Platinum, Bucuresti. Startup-uri din orice domeniu pot aplica online, pe site-ul oficial al competiție www.startarium.ro/pitchday, iar în urma preselecției, 50 de startup-uri vor avea ocazia să își prezinte pitch-ul în fața specialiștilor, a investitorilor și antreprenorilor de succes.

Saltul calitativ pe care îl văd de la un an la altul atât în nivelul de interes, dar și numărul de aplicații din Startarium PitchDay mă fac curios să văd cum a evoluat mediul antreprenorial în ultimii 2 ani, de când am lansat platforma. Într-un timp atât de scurt, Startarium a construit Orașul Antreprenorilor, cu aproape 20.000 de cetățeni virtuali ce beneficiază de toate resursele necesare să înceapă și să crească o afacere de succes: conținut educațional, acces gratuit la mentori din business, programe de creștere accelerată și instrumente financiare, declară într-un comunicat de presă Michael Szczurek, CEO ING Romania.

Beneficii multiple pentru cea de-a treia ediție a Startarium PitchDay

Ediția de anul acesta aduce beneficii în structura competiției, astfel că, numărul premiilor acordate a crescut la 11 și vor fi repartizate în modul următor: Premiul 1 – 50.000 EUR; Premiul 2 – 30.000 EUR; Premiul 3 – 20.000 EUR; Mențiuni și premii speciale – 20.000 EUR. De asemenea, semifinaliștii vor beneficia de mai mult timp pentru feedback de la juriu, acces gratuit la sesiuni de consultanță pe teme precum finanțare, legislație, marketing sau risk management și vor putea programa sesiuni de pitching 1 la 1 cu investitori și business angels.

Pentru un antreprenor, abilitatea de a esențializa și de a-și vinde eficient ideea este vitală pentru succes; aplicația creată pentru PitchDay îi va folosi pentru nenumărate viitoare colaborări, iar participarea la eveniment îi va facilita interacțiunea cu antreprenori de succes, business angels și viitorii susținători. Indiferent dacă se va afla sau nu printre câștigătorii celor 120.000 EUR, afacerea sa va trece printr-un proces concentrat de accelerare, posibil doar într-un context competitiv precum PitchDay, spune Oana Craioveanu, CEO Impact Hub Bucharest.

De la lansarea conceptului, un număr de 245 de startup-uri s-au înscris în competiția pentru finanțare, iar peste 140 de antreprenori au avut ocazia de a-și expune afacerea în fața juriului. Printre câștigătorii edițiilor anterioare a Startarium PitchDay se numără NALU, Tracia, LifeBox, Re.Flex, Stația de Joacă și Clinica de Pediatrie Anastasia.

Autor

Interesată de tot ce înseamnă nou, Andreea analizează îndeaproape parcursul antreprenorilor români, urmărind evoluția acestora.