ING Bank România a înregistrat în primul semestru al acestui an o creștere a profitului brut cu aproape 90 de milioane lei față de aceeași perioadă a anului 2017.

Astfel, dacă anul trecut profitul brut era de 300 de milioane de lei, anul acesta a ajuns la 389 milioane de lei, iar profitul net la 345 de milioane de lei.

2017 VS 2018

Veniturile băncii au crescut cu aproximativ 25%, veniturile din dobânzi cu 21%, iar costurile operaționale cu aproape 26%. În schimb cheltuiala cu provizioanele de risc a crescut numai cu 5% față de aceeași perioadă a anului trecut.
De asemenea, a crescut considerabil și numărul clienților activi, înregistrându-se o creștere de peste 155.000 în ultimele 12 luni, iar numarul clienților cu salariul la ING a crescut cu 23%.

Ritmul accelerat de creștere a numărului de clienți, în special pe segmentul celor cu salarii la ING, vine ca o confirmare a faptului că aceștia apreciază serviciile ING și experiența diferită pe care o oferim. Obiectivul nostru este să ne susținem clienții să fie cu un pas înainte către atingerea obiectivelor personale și profesionale prin servicii simple, rapide și sigure, Michal Szczurek, CEO al ING Bank România.

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională de origine olandeză care oferă servicii bancare și de management al activelor pentru clienți individuali, companii și instituții din peste 40 de țări din Europa, America de Nord, America Latina, Asia și Australia.

Autor

Ramona este redactor și surprinde partea nevăzută a României, o parte frumoasă care crește odată cu poveștile pe care le transmite.

Write A Comment