Anul 2020 poate fi numit cu usurinta “Anul webinariilor”, asta pentru ca in mare parte evenimentele cu public s-au mutat in online. Webinariile au fost cea mai eficienta solutie in aceasta perioada, pentru ca organizatorii de evenimente sa-si expuna serviciile sau produsele.

Serviciul romanesc de gestionare al webinarilor – webinarii.ro – a inregistrat in aceasta perioada o crestere semnificativa: peste 500%, comparativ cu aceaiasi perioada a anului trecut. Lider in ceea ce priveste organizarea de webinarii atat gestionate remote, cat si fizic in locatiile clientilor, webinarii.ro a inregistrat cea mai buna perioada a sa, de la lansarea din 2018.

Pe fondul crizei Covid19, serviciile de gestionare al webinariilor, atat internationale cat si romanesti, au oferit cadrul in care activitatea multor companii a putut merge mai departe. Solutia salvatoare a fost si este in continuare, la mare cautare atat de companii mici, cat si de corporatii.

Costurile de productie ale unui webinar sunt din ce in ce mai mici, in conditiile in care costurile de organizare a unui eveniment cu public dadea dureri de cap organizatorilor de evenimente. Conform webinarii.ro, costul mediu de organizare al unui webinar remote este de aproximativ 40-50 euro, insa acest cost poate creste in functie de numarul de participanti, durata webinarului, cat si complexitatea regiei tehnice.

Conform webinarii.ro, aproximativ 50% din webinariile organizate pe platforma specializata webinarii.ro, sunt webinarii medicale, iar aproximativ 20% sunt webinarii pe teme de business, restul de 30% reprezentand diverse alte tipuri de webinarii (sportive, motivationale, educationale, etc).

Autor

Pasionat de business si jurnalism

Write A Comment