Cum ar fi să intri pe site-ul unui magazin online și să poți accesa conținut și recomandări pentru fiecare săptămână din viața bebelușului tău? Încă din săptămâna a noua, părinții pot afla lucruri relevante despre stadiul de dezvoltare al micii entități, pot pune întrebări și chiar au recomandări/lucruri de făcut.

Din perspectiva de potențial client MiaBaby, am accesat site-ul foarte prietenos și am introdus datele despre bebeluș: nume, sex și luna de sarcină. Am aflat foarte multe lucruri despre Ralph, din săptămâna 19 de sarcină: „În creier se formează și se separă simțurile: văz, auz, gust, miros, simț tactil. Pielea își pierde transparența și începe să se pigmenteze.”

Cu așa informații, orice părinte ar vrea să acceseze platforma. Este exemplul elocvent pentru a defini „customer service” – totul pentru, cu și despre clienți…și micii clienți. Investiția de jumătate de milion de euro a constat în dezvoltarea acestei platforme online, a sistemelor informatice și de personalizare , depozit și stocurile retailerului. Magazinul online a fost creat special pentru viitoarele mame și părinții de copii cu vârste cuprinse între 0-3 ani, dar și pentru cei care caută cadouri pentru diferite ocazii.

Start-Up-ul MiaBaby vine ca răspuns și soluție pentru părinții care se confruntă cu dificultăți în mediul online: calitatea produselor, lipsa stocurilor, informații specifice despre produse și despre evoluția copilului. Astfel, clienților le sunt oferite produse ecologice sau din materiale naturale de la zeci de branduri europene certificate și atestate U.E., pentru fiecare etapă de vârstă.

Conform statisticilor, 55% dintre persoanele din acest segment – al achiziționării online a produselor pentru copiii 0-3 ani – aleg cadouri pentru cei mici, iar ponderea părinților care comandă pentru copiii lor depășește 45%. În magazinul online, părinții găsesc tot ceea ce are nevoie copilul lor: îmbrăcăminte, încălțăminte,  jucării, accesorii, produse de îngrijire, produse pentru plimbare, dar și lucruri pentru mame: îmbrăcăminte, lenjerie și centuri pentru sarcină.

La MiaBaby, tehnologia contribuie la creșterea armonioasă a copilului: din rubrica „Produse WOW”, părinții pot cumpăra cădița inteligentă, olița cu design revoluționar și balansoarul conectat la smartphone.

Așadar, Start-Up-ul de astăzi oferă o abordare a produselor pentru copii la alt nivel, cu un departament de customer service pus la punct și o primire călduroasă a părinților/viitorilor părinți, cu informații, sfaturi și recomandări.

Autor

Pentru că antreprenoriatul este principalul vector al progresului unei comunități. Pasionată de noile invenții, soluții și de potențialul extraordinar al românilor.