Fondatorii Ez Stick sunt tinerii antreprenori Iulia Petrescu și Alexandru Andrieș, 2 colegi de facultate de la The Entrepreneurship Academy. Pentru că sunt încă studenți full-time, rolurile lor sunt relativ flexibile și se completează unul pe altul la nevoie, fie că e vorba de partea operațională sau discuții B2B și negocieri cu distribuitorii.

“În primăvara anului 2019, urmăream un review de smartphone pe YouTube. Telefonul prezentat avea lipit pe spate ceva asemănător cu Ez Stick. Mi-a atras atenția instant acest accesoriu și am petrecut următoarele 2-3 zile pe internet căutând cum se cheamă și cine îl produce. După câteva zile, am arătat conceptul colegilor mei de facultate și cu toții au fost entuziasmați de produs, incurajându-mă să îmi creez propriul brand și să îl aduc in Romania. Tot atunci, colegul meu, Alex, a văzut oportunitatea și a decis să mi se alăture pentru a construi împreună acest brand.”, a declarat Iulia Petrescu.

Ez Stick este un accesoriu care permite lipirea temporară a telefonului de orice suprafață plană (plastic, sticlă sau oglinzi, mobilă, metal, board-ul mașinii, faianță etc). Acest accesoriu este unul reutilizabil, deoarece, când gelul care asigură lipirea nu mai este la fel de lipicios, acesta poate fi dat jos de pe telefon, clătit cu apa și refolosit, ceea ce îl face cu adevărat inovator.

Numele este unul interesant, simplu, ușor de citit și, totodată, sugestiv, conform explicațiilor Iuliei: “Numele de Ez Stick este un joc de litere și sunete din engleză, grupul de litere ”ez” citindu-se la fel precum cuvântul ”easy”, adică ”usor”, iar ”stick” inseamnă a lipi, practic acțiunea principală ce o face produsul nostru.

Investiția inițială a fost de 6000€, bani proprii, care au asigurat producerea, personalizarea și ambalarea primei serii de produse. Jumătate din produsele realizate au fost destinate pieței românești, în timp ce a doua jumătate a mers către depozitele Amazon din SUA, ceea ce a dus brandul la un nivel internațional. Momentan, sunt singurii de pe piața din România care comercializează astfel de suporturi de telefon tip sticker.

În România, tinerii își promovează afacerea în principal în mediul online, prin intermediul social media, al site-ului Ez Stick sau al reclamelor de pe YouTube. De altfel, antrepenorii organizează concursuri, se implică și în acțiuni caritabile- de Crăciun au avut o campanie în colaborare cu Organizația Umanitară Concordia, unde au donat 5 lei pentru fiecare Ez Stick comandat în acea perioadă.

Sursa: Facebook- Ez Stick

În SUA, promovarea are loc tot cu ajutorul rețelelor de socializare, dar și prin reclame de tipul Pay Per Click în cadrul platformei Amazon.

“Produsul nostru este util oricărui utilizator de smartphone și se pretează pentru a fi cadou corporate, iar firmele au comandat Ez Stick personalizate pentru a le da cadou angajaților, colaboratorilor si clienților, în locul clasicelor agende și pixuri. Până acum, am vândut 2000 de bucăți. Ne dorim ca Ez Stick să fie un brand românesc cunoscut, iar toți adolescenții și tinerii să aibă un Ez Stick pe telefonul lor.”

Autor

Write A Comment