Am întrebat nu 100 de români, ci cinci antreprenori – cu toții speakeri la Forumul Antreprenorilor Made in Romania, eveniment organizat pe 1 august 2018 de Bursa de Valori București (BVB) și partenerii: Ce înseamnă să faci afaceri în România? 


Află răspunsurile lor dintr-un episod-testimonial, marca 7/24 Capital. Am stat de vorbă cu: Felix Pătrășcanu (CEO Fan Curier), Mircea Turdean (CEO Farmec), Marius Ștefan (CEO Autonom), Radu Constantinescu (Managing Partner Qualitance, Cristian Logofătu (CFO Bittnet).

A fi antreprenor în România este ca și când… ?

Mircea Turdean, CEO, Farmec

M-aș duce undeva la istoria Americii că tot mi-am facut concediul pe acolo și la Vestul Sălbatic, la pionierii care au deschis țara respectivă, au deschis o Americă nouă, afaceri noi, idei de afaceri noi. Avem atât de puține performanțe în țara asta încât văd în viitorul apropiat oportunități de a deschide, ca antreprenori, o mulțime de direcții noi.

Marius Ștefan, CEO, Autonom

Da, și atunci mi-am dat seama să nu mai reacționez, în felul ăsta îmi controlez mult mai bine reacțiile și la un moment dat că e o zi, o săptămână, o lună sau mai mult, problemă care mi se părea atât de importantă, atât de dură și de urgentă la momentul respectiv nu mai e aproape deloc relevantă și am început să fac lucrul acesta și acasă.

Iată ce spun cei cinci antreprenori despre antreprenoriatul în România și ce anume au învățat ei din experiența lor:

 

Autor

Pentru că antreprenoriatul este principalul vector al progresului unei comunități. Pasionată de noile invenții, soluții și de potențialul extraordinar al românilor.